ارسال در : یکشنبه 24 فروردین ساعت 22:41
نویسنده : روزبه بهروزی

منشن کردن یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین الفاظ در شبکه‌های مجازی به‌خصوص اینستاگرام است.

اگر یکی از کاربران اپلیکیشن های شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام باشید یا حتی به‌تازگی به دنیای جذاب این شبکه‌های اجتماعی پا گذاشته باشید، به‌احتمال‌زیاد در مورد منشن کردن زیاد شنیده‌اید.

منشن یا mention یک عبارت انگلیسی به معنی اشاره است که با نماد @ مشخص می‌شود. اگر بخواهم به‌صورت کلی تعریف کنم باید بگویم که منشن کردن زمانی به‌کار می‌رود که شما بخواهید، کسی را از پستی مطلع کنید و یا کسی را در آن پست معرفی کنید.

منشن کردن درواقع به معنای اشاره کردن است. با استفاده از قابلیت منشن کردن در اینستاگرام شما می‌توانید در هر بخش تایپی مثل دایرکت، کامنت، پست، استوری و ... به فرد خاصی اشاره‌کنید.

این عمل با تایپ نماد @ در ابتدا و سپس تایپ نام کاربری آن فرد انجام می‌شود. به‌عنوان‌مثال تصور کنید که یک عکس جالب را در اینستاگرام دیده‌اید و قصد دارید که یکی از دوستانتان هم حتماً این عکس را ببیند. بدین منظور کافی است که در بخش کامنت‌های عکس موردنظر نماد @ و سپس نام کاربری دوست خود را وارد کرده و اگر دوست داشتید جمله مدنظرتان را تایپ کنید. با انجام این کار، دوست شما قادر خواهد بود به کمک سیستم اطلاع‌رسانی اینستاگرام آن کامنت و یا عکس موردنظر شمارا مشاهده کند.

نحوه منشن کردن:

برای منشن کردن در کامنت ابتدا یک @تایپ می‌کنید و بعد آیدی اینستاگرام یا همان نام کاربری (username) فرد موردنظر را تایپ می‌کنیم. اینستاگرام بعدازاینکه شما دو تا سه حرف از نام کاربری موردنظر را تایپ کردید، برای شما لیستی از افرادی که در یوزرنیم خود، آن حروف رادارند می‌آورد و شما می‌توانید به‌راحتی فرد موردنظر را انتخاب کنید.

قصه ما به سررسید، منشن به گیرنده رسید


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/38


تصاویر برای این مطلب 0


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0