ارسال در : یکشنبه 07 اردیبهشت ساعت 23:04
نویسنده : روزبه بهروزی

قبلاً در مورد نقش اینفلوئنسرها برای جذب مشتری و تبلیغات صحبت کرده بودم. اما اینجا به بررسی بارز نقش آرات حسینی در موفقیت کسب و کارها را باهم بررسی می‌کنیم.

من قبلاً در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) مطلب نوشته بودم و در اینجا فقط می خواهم به فرآیند جلب اعتماد مخاطبان آرات حسینی (یک اینفلوئنسر) و رسیدن یک شخص دیگر به کسب موفقیت جذب مخاطب از طریق مارکتینگ یا بازاریابی تأثیرگذار به کمک آرات اشاره کنم.

یک توضیح کوتاه:

امروزه تبلیغ در اینستاگرام واقعاً معجزه می‌کند (تا دیر نشده است به آن ایمان بیاورید)!. به نظر من تنها راه اصولی و منطقی برای افزایش اعتبار پیج شما در این اپلیکیشن، تبلیغات است. اما باید تبلیغات مؤثر در شبکه اجتماعی یاد شده را داشته باشید تا بتوانید دیده شوید و قدرت برند خود را افزایش دهید. رمز موفقیت همه‌ی کسب‌وکارهای بزرگ در سرمایه‌گذاری صحیح و اصولی در محتوا و تبلیغات است.

چی شد که روی آرات متمرکز شدم؟!

پیج آرات در اینستاگرام را از مدت‌ها پیش دنبال می‌کردم و چند روز پیش متوجه شدم آرات تبلیغات یک نونهال حافظ خوان را انجام داده است. با بررسی پیج این نونهال متوجه شدم که گمنام بوده و فالور اندکی دارد و این تبلیغ حتماً باعث پیشرفت او خواهد شد. برای همین تصمیم گرفتم پیج او را زیر نظر بگیرم و تأثیر اینفلوئنسر مارکتینگ را برای شما تشریح کنم.

آرات حسینی کیست؟

آرات حسینی ۸ مهر ۱۳۹۲ در شهرستان بابل در استان مازندران متولد شده است. او فعالیت خود را به کمک پدرش از سن یک سالگی، در ژیمناستیک و آکروبات شروع کرده و بار‌ها در شبکه‌های خارجی مورد تحسین قرار گرفته است. پس از این پدر آرات اقدام به ایجاد صفحه اینستاگرامی برای او کرد و هم اکنون از حرکات ورزشی او کلیپ تهیه و در صفحه آرات منتشر می‌کند.

آرات حسینی که به یک نابغه ایرانی در امر ورزش تبدیل شده است ، هم اکنون به همراه پدرش در کمپ باشگاه لیورپول حضور دارند. پدر او مدعی شده که دو باشگاه بارسلونا و لیورپول خواستار جذب او هستند، اما مشکلات قانونی این اجازه را نمی‌دهد.

در روز‌های گذشته ویدیویی از حرکات فری استایل و گل قیچی برگردانش، مورد توجه لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا قرار گرفت و باعث شد تا او در زیر پست آرات با نوشتن کامنتی به تحسین آرات حسینی بپردازد.

وقتی آرات حسینی یکی رو می‌برد بالا!

وقتی آرات حسینی یکی رو می‌برد بالا!

اصل مطلب:

هم‌اکنون پیج آرات (instagram id: @arat.gym) در اینستاگرام نزدیک به میلیون فالور دارد. پیج «رها قشم» (instagram id: @rahaqeshm_) دختر نونهال هم قبل از آغاز تبلیغات توسط آرات حدود 4 هزار فالور داشت. به‌طور چشمگیری پس از درج تبلیغ این دختر نونهال در استوری پیج آرات، ظرف 24 ساعت تعداد مخاطبان رها قشم به 13 هزار فالور افزایش یافت (چیزی در حدود 9 هزار فالور).

وقتی آرات حسینی یکی رو می‌برد بالا!

وقتی آرات حسینی یکی رو می‌برد بالا!

فاکتور مؤثر برافزایش مخاطبان رها قشم:

به خوبی تأثیر آرات حسینی به‌عنوان یک اینفلوئنسر در جلب و افزایش فروش برای برندها و اشخاص کاملاً شفاف است. اما اعتقاد من بر این است که یک ریز فاکتور دیگر در پیروزی کمپین تبلیغاتی رها قشم مؤثر بوده و آن استفاده از منابع انسانی است که مهمترین مزیت رقابتی به شمار می‌رود. نقش ارزشمند استعداد این دختر نونهال و تولید یک محتوای بسیار مناسب و مخاطب پسند از دیگر فاکتورهای بسیار مهم می‌باشد.

زمانی که به دنبال اینفلوئنسر مناسب خود هستید حواستان به میزان reach آنها باشد ولی به اینکه فالوئرها به چه پست‌هایی توجه بیشتری نشان داده‌اند هم دقت کنید.

قصه ما به سررسید، آرات به محبوبیتش


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/44


تصاویر برای این مطلب 2

وقتی آرات حسینی یکی رو می‌برد بالا!

وقتی آرات حسینی یکی رو می‌برد بالا!

وقتی آرات حسینی یکی رو می‌برد بالا!

وقتی آرات حسینی یکی رو می‌برد بالا!


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0