سیاست حفظ حریم خصوصی

شرکت تجارت الکترونیک آرمان روزبه چگونه از اطلاعات شما حراست می‌کند؟

امروزه با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره کاربران از اینترنت و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده‌است. نگرانی بسیاری از مشتریان، محفوظ ماندن اطلاعات شخصی همچنین شماره موبایل، نام و نام خانوادگی و ایمیل است که برای ثبت نام و ورود به ما می‌سپارند. باید گفت ما نیز اهمیت این موضوع را درک می‌کنیم و حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت بسیاری دارد. در ذیل سیاست حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات کاربران را ملاحظه خواهیدکرد.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

برای ثبت نام و انجام ثبت سفارش و صدور فاکتور در وب سایت شرکت تجارت الکترونیک آرمان روزبه، لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی ، تلفن همراه و ایمیل خود را در اختیار ما قرار دهید. دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفاً برای ثبت نام در سایت، هماهنگی‌های لازم برای انجام سفارش‌ها، ارسال اعلان‌های مهم و باخبر کردن شما از رویدادها و تخفیف‌های ویژه، استفاده از خدمات گوناگون است. در صورت شخص حقوقی بودن اطلاعات شامل (نام شرکت ، شماره ملی ، شماره ثبت ، کد اقتصادی) خواهد بود.

چگونه از اطلاعات شما محافظت می‌شود؟

با وجود این‌که امنیت را به صورت نسبی تعریف شده است اما در طراحی وب سایت شرکت تجارت الکترونیک آرمان روزبه سعی شده که از بالاترین سطوح امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظر گرفته شود. تمامی در خواست‌ها و خدمات بر روی سرورهای ایمن ما ذخیره و توسط فایروال‌های مستحکم محافظت خواهند شد. اطلاعات پرداخت شما نیز به صورت رمزنگاری‌شده در بستر امن HTTPS به وب‌سایت ما منتقل و برای تعاملات بعدی نگهداری خواهند شد.

چه استفاده‌ای از اطلاعات شما خواهد شد؟

چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به صیانت از اطلاعات و پرونده‌های شما هستیم. اطلاعات شخصی شما نیز صرفاً جهت تعاملات بعدی به صورت کدگذاری‌شده نگهداری می‌شوند تا در سفارش‌ها و درخواست‌های آینده بتوانید به راحتی وارد سامانه شوید و سفارش خود را ثبت نمایید. ما اطلاعات دریافتی از سمت شما را حساس و محرمانه می‌دانیم و عدم افشای آن برای شرکت بسیار اهمیت دارد. مگر اینکه خود شما این اطلاعات را در اختیار افراد ثالث قرار دهید تا قادر باشند برای شما یک سفارش ثبت کنند.

تبلیغات یا مزاحمت؟

شرکت تجارت الکترونیک آرمان روزبه برای ارسال تبلیغات و یا پیام‌های آزار‌دهنده از اطلاعات وارد شده کاربران استفاده نخواهد کرد و تمام ارسال‌ها مربوط به اطلاع‌رسانی از روند پذیرش ، پرداخت، امضاء قرارداد و ارسال پیام‌هایی پیرامون وضعیت پرونده شما خواهد بود. ما هم از اسپم متنفریم و ایمیل‌ها و پیام‌های تبلیغاتی را برای کاربران‌مان ارسال نخواهیم کرد.

شما نظارت کنید

اگر در هر مرحله از وب سایت احساس کنید که احتمال دارد اطلاعات شخصی کاربران را به خطر بیافتد، در هر شرایط و موقعیتی ما نیازمند نظارت دقیق شما کاربران محترم هستیم و در صورت مشاهده‌ی هر‌گونه مشکلی، درخواست می‌کنیم که از بخش تماس با ما فورا اطلاع دهید و به طور کامل مشکل را توضیح دهید. اینگونه ما با خیالی آسوده‌تر از حریم خصوصی شما محافظت خواهیم کرد و می‌دانیم که حتی اگر چشمان ما توان مشاهده همه مشکلات را نداشت، نظارت شما ما را هدایت خواهد کرد.

چه کسانی به اطلاعات شما دسترسی دارند؟

همکاران بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش به برخی از اطلاعات شما دسترسی دارند آن هم برای ارائه پشتیبانی بهتر و خدمات با کیفیت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمان‌های دیگری قرار نخواهد گرفت. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. به طور کلی ما موظفیم از اطلاعات شما حفاظت و حراست نماییم.

پرداخت ها و موارد مالی

ما تمام پرداخت ها را با صدور سند پرداخت و فاکتور رسمی انجام می دهیم و کاربران می توانند از بخش مدیریت پرونده ، پرداخت فاکتورهای خود را مشاهده کنند. پرداخت ها از طریق شبکه شاپرک بانک مرکزی کشور به صورت آنلاین یا واریز به کارت و شماره حساب انجام می شود. تمام اطلاعات مالی و پرداخت شرکت در بخش مالی وب سایت قابل مشاهده می باشد.

عودت هزینه

شرکت تجارت الکترونیک آرمان روزبه، قبل از واریز هزینه توسط کاربر تمام اطلاعات اولیه و مشاوره قبل خرید را انجام می دهد و کاربر پس از تایید نهایی و ثبت قرارداد، در صورت تمایل و بررسی با میل خویش هزینه را واریز خواهد کرد. مبلغ واریزی قابل عودت نیست و تنها در موارد استثنا می شود با کسر هزینه خدمات و دستمزد، مبلغ واریزی را به همان شماره حساب یا کارتی که کاربر با آن خرید را انجام داده عودت داد.

امضاء قرارداد

شرکت تجارت الکترونیک آرمان روزبه ، تمام اسناد و قراردادهای خود را به صورت امضای دیجیتال (digital signature) و از راه دور انجام می دهد و تمایلی به حفظ بایگانی سنتی و انباشت کاغذ ندارد. امضای دیجیتال نوع جدیدی از امضاء است که دولت از سال 91 به بعد، آن را به‌عنوان یک روش قانونی معرفی کرد. از آن زمان تابه امروز، امضاء دیجیتالی برای تجارت آنلاین و یا برخی از خدمات مانند سفته الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفته است. در ماده ۷ قانون تجارت الکترونیکی ایران مصوب سال ۱۳۸۲ در مورد اعتبار حقوقی امضای الکترونیک آمده است