ارسال در : جمعه 13 اردیبهشت ساعت 20:03
نویسنده : روزبه بهروزی

بسیار خوشحالم که توانستم بعد از گذشت پانزده سال، اولین پایگاه رسمی و شخصی خود در اینترنت را با تفکر دانش‌محوری و مشتری مداری جهت ارائه راهکارهای کارساز و مؤثر به مشتریان و همشهریان خویش راه‌اندازی کنم.

من "روزبه" به‌عنوان یکی از فعالین حوزه فناوری اطلاعت و بعد از گذشت 15 سال سابقه کار و تحصیلات مرتبط ، ارائه‌ راهکارهای جامع فناوری اطلاعات به سازمان‌ها و مؤسسات بخش خصوصی و نیمه‌دولتی کشور ، اکنون آغاز کار خود را با تفکر دانش‌محوری و مشتری مداری حاکم بر فعالیت‌های خود آغاز می کنم تا راهکارهای کارساز و مؤثری را به مشتریان خویش ارائه دهم.

درگذشته فرصت‌های بسیار زیادی را به دلیل فعالیت رسانه‌ای در حوزه ورزش و فناوری ازدست‌داده. اما اکنون تلاش می‌کنم تا بتوانم با ارائه سامانه‌های تخصصی به مدیران وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، صاحبان کسب‌وکارها موجب گسترش روزافزون توسعه وب سایت‌های کارآمد و ارزشمند در کشور عزیزمان "جمهوری اسلامی ایران" باشم.

همواره در همین راستا تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین خدمات را درزمینه طراحی و توسعه وب، برنامه‌نویسی وب‌سایت، بهینه‌سازی وب‌سایت، کسب‌وکارهای آنلاین و سایر خدمات مرتبط در این حوزه به ایرانیان عزیز ارائه نمایم.

من مشتریان را نه تنها به چشم خریداران فن‌آوری، بلکه به دید شرکای استراتژیک خویش می‌بینم و موفقیت مشتریان خود را به‌نوعی موفقیت خویش در ارائه خدماتی می‌دانم که مشتری را دررسیدن به اهداف یاری کرده است. تأمل، دقت، حساسیت و پاسخگو بودن به نیازهای مشتریان از آرمان‌های من در این راه می‌باشد.

کسب‌وکارهای کوچک و نوپا از اولویت‌های من خواهد بود. به امید موفقیت‌های چشمگیر در آینده.


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/1


تصاویر برای این مطلب 0


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0