ارسال در : پنجشنبه 14 شهریور ساعت 20:12
نویسنده : روزبه بهروزی

این حق شما نیست که برای آنلاین کردن کسب و کار خود هزینه ، زمان و دانش زیادی متحمل شوید.

این کاملاً بستگی به خودتان دارد که چگونه بخواهید روی کسب‌وکار آنلاین خود سرمایه‌گذاری کنید. می‌توانید یک هزینه زیاد را متحمل شوید و سفارش خیلی بزرگ و باکلاسی داشته باشید اما بعد از یک مدت طولانی انتظار در زمان تحویل وب‌سایتان چیزی که دوست داشتید نمی‌شود و یا مجبور خواهید بود در آینده طی دوره‌های زمانی برای به‌روز کردن تکنولوژی وب‌سایت هزینه‌های پشتیبانی بیشتری متحمل شوید.

اگر فکر می‌کنید قضیه با این موارد تمام می‌شود سخت در اشتباه هستید. چراکه حالا باید از دانش و مهارت زیادی برای مدیریت وب‌سایت خود برخوردار باشید. بعدازاین موارد نوبت به تولید محتوا می‌رسد و کارها آن‌قدر پیچیده می‌شود که فرصت تمرکز روی تجارت و ارتباط با مشتری را از دست خواهید داد!

ولی خیالتان راحت؛ یک تیم حرفه‌ای از وب‌سایت و فعالیت‌های مارکتینگ شمارا که شامل (ارائه خدمات طراحی، تولید، اجرا، توسعه، پشتیبانی و مشاوره نرم‌افزارهای جامع کاربردی، انجام کلیه فعالیت‌ها و خدمات تولید محتوا، تجارت الکترونیک، کسب و کار الکترونیکی، مدیریت در شبکه‌های اجتماعی) شما حمایت می‌کند.

تیم ما مدیریت تولید محتوای شمارا نیز بر عهده‌دارند و مسئولیت اصلی آنها تولید محتوای به‌روز، آموزنده و جذاب، نگه‌داشتن اطلاعات نمایش داده‌شده در سایت، استراتژی برای ساخت، نوشتن، و مدیریت محتوا در راستای کسب اهداف کسب‌وکار با تکیه بر خلاقیت، توانایی رهبری، نگارش و تولید و انتشار محتوای خوب است.

پلن های مدیریت وب‌سایت تجارت الکترونیک "روزبه" رتبه شمارا در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش می‌دهند. درنهایت مدیریت سایت باکیفیت بالا انجام خواهد شد که این به موفقیت کار شما منجر خواهد شد.

به عبارتی ما «مدیر محتوای شخصی» شما هستیم و از همه مهم‌تر اینکه شما تمام این کارها را با پرداخت ماهانه اجاره‌هاست که رقمی بسیار پایین است در دست خواهید داشت و می‌توانید به آسودگی تمام درحالی‌که یک فنجان قهوه می‌نوشید نظاره‌گر خروجی باشید.

برای آگاهی از هزینه های صفر تا صد راه اندازی کسب و کار آنلاین با ما تماس بگیرید.


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/10


تصاویر برای این مطلب 0


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0