ارسال در : شنبه 13 اردیبهشت ساعت 17:00
نویسنده : روزبه بهروزی

درحالی‌که بسیاری از گوشی‌های تلفن‌های همراه هوآوی هنوز به‌روزرسانی EMUI 10.1 را دریافت نکرده‌اند، در حال حاضر این شرکت کاربران خود را برای به‌روزرسانی بزرگ بعدی یعنی EMUI 11 آماده می‌کند.

نسخه جدید رابط کاربری مبتنی برآندورید هوآوی موسوم به EMUI (Emotion UI) در فروشگاه آنلاین برنامه‌های مختص Huawei منتشر می‌شود.

آخرین نسخه از رابط کاربری مخصوص هوآوی «EMUI 11» به‌تازگی در اَپ استور این شرکت را برای کاربران چینی به‌روز کرده است. در خصوص به‌روزرسانی جدید اطلاعات کمی ارائه‌شده است.

گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه نسخهEMUI 11 در سیستم‌عامل اَندروید (android) 11 گوگل قرار خواهد گرفت. آخرین رابط کاربری نرم‌افزار هوآوی با تعداد زیادی کارکرد جدید همراه خواهد بود. بخش عمده این تلاش‌ها در به‌روزرسانی جدید این است که به توسعه سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS) اختصاص‌یافته تا خلاءهای اصلی ناشی از عدم دسترسی دستگاه‌های این شرکت به سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS) را حذف کند.

انتظار می‌رود نسخه EMUI 11 با سری هوآوی میت 40 منتشر شود. بااین‌حال، امثال سری Huawei P40 و سری Mate 30 یکی از اولین دستگاه‌ها برای دریافت به‌روزرسانی بتا خواهد بود. این به‌روزرسانی ها باید در سه ماهه سوم / چهارم سال جاری میلادی وارد ارائه شوند. یک فرد مطلع که خواست نامش فاش شود ادعا می‌کند EMUI 11 در سپتامبر روی گوشی‌ها ارائه خواهد شد.

از طرفی امسال اَندروید 11 همچنان روی حفاظت از حریم خصوصی، بهینه‌سازی اطلاع‌رسانی و بهبود عمر باتری متمرکز خواهد شد. همچنین به تعداد زیادی ویژگی متمرکز خواهد شد که باعث تسلط بیشتر روی سیستم می‌شود.

بر اساس وب‌سایت رسمی هوآوی ، این شرکت در تاریخ 2 ژوئیه کنفرانس خود را در سوژو برگزار می‌کند. همچنین هوآوی همایش دیگری را در شانگهای تدارک دیده که قرار است ماه سپتامبر برگزار شود. درحالی‌که انتظار داریم در کنفرانس ژوئیه اطلاعاتی در مورد EMUI11 کسب کنیم، کنفرانس سپتامبر زمان خوبی برای انتشار این به‌روزرسانی خواهد بود. مورسو، کنفرانس Huawei که قرار شده است در ماه سپتامبر برگزار شود، همزمان با جدول زمانی گوگل برای انتشار اَندروید نسخه 11 است.


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/45


تصاویر برای این مطلب 0


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0