ارسال در : دوشنبه 17 مرداد ساعت 13:03
نویسنده : روزبه بهروزی

آیا قراردادن هشتگ در بیو پروفایل اکانت اینستاگرام، به شما جهت بیشتر دیده شدن کمک میکند ؟

جواب این پرسش، خیر است.

یکی از مهم‌ترین نقش‌های هشتگ گذاری در اینستاگرام افزایش بازدید و ریچ پیج شما است. استفاده از هشتگ در پست‌ها باعث می‌شود تا پست شما در صفحه آن هشتگ دیده بشود. اگر از هشتگ در استوری استفاده کنید، استوری شما در استوری‌های مرتبط به آن هشتگ و همچنین در صفحه پست‌ها دیده می‌شود. چون‌که مخاطبان می‌توانند یک هشتگ خاص را فالو کنند و آخرین استوری و پست‌های مربوط به آن هشتگ را ببینند.

اما درواقع گذاشتن هشتگ در بیو هیچ تأثیری در قسمت سرچ هشتگ ها ندارد، یعنی فکر نکنید الآن هشتگ تو به یو بگذارید اتفاق خیلی خاصی میفتد.

امکان گذاشتن هشتگ در به یو رو به این خاطر گذاشتن که اگر شما علاقه‌مند به هشتگی هستید یا هشتگ منحصربه‌فرد خودتان رودارید اونجا معرفی کنید. تا دنبال کننده‌های شما بهتر با شما آشنا به شن و شما رو بهتر بشناسند.

تعداد مناسب هشتگ

قوانین 2022 اینستاگرام می‌گوید: می‌توانید حداکثر ۳۰ هشتگ برای هر پست بگذارید. تعداد هشتگ ها کاملاً به خودتان مربوطه و کم یا زیاد بودن آن اصلاً خاصیت ندارد.

اما پیشنهاد می‌کنم که هشتگ‌ها تا جای ممکن کم باشند، یعنی تا جایی که پست شما جا دارد دقیقاً مرتبط با آن هشتگ بزنید.

طبق قوانین جدید اگر کاربری گزارش کند که هشتگ شما مرتبط با پست نیست، جریمه شدیدی خواهید شد و ممکن است دیگر نتوانید هشتگ گذاری کنید.

هشتگ‌های ممنوعه

به هیچ وجه از هشتگ‌های نژادپرستانه، تروریستی، خشونت آمیز، پورن و بی ربط به محتوا استفاده نکنید.

خاصیت هشتگ در بیو اینستاگرام

خاصیت هشتگ در بیو اینستاگرام

در مثال بالا ببینید یک پیج مربوط به تپسی به یو خودش را نوشته و هشتگ مخصوص و یونیک و منحصربه‌فرد خود را دارد و با نوشتن آن‌یک هشتگ، سعی دارد به مخاطبان خود کمک کند تا پست‌های اختصاصی وی را به این هشتگ پیگیری کنند.


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/68


تصاویر برای این مطلب 2

خاصیت هشتگ در بیو اینستاگرام

خاصیت هشتگ در بیو اینستاگرام

خاصیت هشتگ در بیو اینستاگرام

خاصیت هشتگ در بیو اینستاگرام


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0