ارسال در : جمعه 10 خرداد ساعت 00:46
نویسنده : روزبه بهروزی

حدود یک ماه پیش سامسونگ تلویزیون جدیدی را معرفی کرد و هدف از ساخت آن را به ترویج مدل نمایش‌های عمودی فیلم در اینستاگرام نسبت داده بود.

شرکت سامسونگ که در تولید تلویزیون‌های بسیار بزرگ دیواری بسیار فعال است، در راستای طراحی‌های جدید و خلاقانه خود برای کسب بازار فروش ماه گذشته از تولید یک تلویزیون عمودی بزرگ بانام « Sero» خبر داد.

سامسونگ در زمان معرفی محصول جدید خود گفته است: اینستاگرام در سرویس نمایش عمودی خود جوانان را به گوشی هوشمند وابسته کرده است و در آینده این سبک نمایش عمودی ممکن است جایگزین نمایش عریض شود. اما آنچه که سامسونگ این تلویزیون را خلاقانه معرفی کرده است درواقع امکان چرخش ۹۰ درجه‌ای قاب تلویزیون است.

اما بعدازاین رونمایی، اینستاگرام هفته پیش با شگفت‌انگیز دانستن قابلیت جدید ویدیوهای به اشتراک گذاشته‌شده اعلام کرد: از امروز کاربران در IGTV هر دو حالت ویدئوها به‌صورت عمودی و Landscape حفظ می‌شود و کاربران می‌توانند فیلم‌های عریض خود را به‌صورت کامل ببینند.

اینستاگرام با تکذیب جایگزینی نمایش عمودی به‌جای نمایش Landscape اعلام کرده است ما حمایت از فیلم‌ها با اندازه Landscape را علاوه بر عمودی اعلام می‌کنیم. چشم‌انداز ما این است که IGTV یک هدف برای محتوای عالی و نامحدود است. این به معنی آزادی بیشتری است که کاربران خودشان به چگونگی نمایش فیلم‌های خود با مخاطبان تصمیم بگیرند و آن را خلق کنند. به‌عنوان مثال رقص و ورزش که حرکت زیادی دارند و اغلب چندین نفر را در قاب جای می‌دهد نیاز به نمایش عریض دارد درصورتی‌که نمایش یک مصاحبه از منظره بسته مخاطب حین گفتگو نمایش عمودی را می‌طلبد.

گفتنی است در قابلیت جدید IGTV هنگام نمایش فیلم‌های عریض یک مربع سفید کوچک در سمت راست تصویر ظاهر می‌شود که با تِپ کردن یا اشاره به آن ویدئو تمام صفحه یا در حالت Landscape نمایش داده می‌شود.


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/7


تصاویر برای این مطلب 0


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0