ارسال در : سه شنبه 12 شهریور ساعت 13:22
نویسنده : روزبه بهروزی

از امروز برای تمام مشتریان خدمات تجارت الکترونیک روزبه ، فید محصولات به صورت خودکار فعال شد.

RSS مخفف عبارت "Rich Site Summary" است و در برخی جاها از آن به "Really Simple Syndication" یاد می‌شود.

آر اس اس؛ درواقع با استفاده از Feed می‌توان محتویات یک وب‌سایت را به‌صورت ساده و خیلی سریع مشاهده کرد. در این حالت هیچ اِلِمان اضافی در قالب مشاهده نمی‌شود و این کار باعث می‌شود تا صفحات سایت موردنظر را با سرعت بیشتری مشاهده شود.

آر اس اس ها، توسط کدهای xml نوشته می‌شود که این کدها، همان کدهای html هستند منتهی بدون دیزاین (design) و کدهای صفحه‌آرایی. فایل‌های ساخته‌شده با کدهای xml دارای همان پسوند xml هستند و به دلیل نداشتن هیچ چیدمان و design ، دارای حجم بسیار پایینی می‌باشند.

برای خواندن rss ها باید از یک برنامه Rss خوان که "rss Reader" نامیده می‌شود می‌توان استفاده کرد.

اکنون هر زمان محصول جدیدی به وب سایت شما اضافه شود، سریعاً توسط نوتیفکیشن "notification" برنامه نصب شده روی موبایل و یا رایانه به مخاطب، مشتری و کاربران ارسال و اطلاع داده می‌شود. به عبارت بهتر می‌توان گفت: این به‌روز رسانی در وب‌سایت به اطلاع بازدیدکنندگان علاقه‌مند به وب‌سایت شما (کسانی که عضو RSS شده‌اند) می‌رسد.

نکته حائز اهمیت این است که rss feed ترافیک را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند و این ترافیک تقریباً دائمی است و برای سئوی وب‌سایت مفید می‌باشد. هر چه کاربران زمان بیشتری در وب‌سایت صرف کنند رتبه بهتری دریافت خواهند کرد. گوگل نیز توانایی تشخیص این ترافیک و زمانی کاربران در یک سایت صرف می‌کنند رادارند. بنابراین به سایت‌هایی که موردعلاقه و توجه کاربران هستند اهمیت بیشتری می‌دهد.


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/9


تصاویر برای این مطلب 0


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0