ارسال در : سه شنبه 24 اردیبهشت ساعت 16:16
نویسنده : روزبه بهروزی

بخش هوشمند درج تعرفه های بلیت سینماهای در حال اکران تبریز راه اندازی شد.

تجارت الکترونیک " روزبه" در راستای توسعه فناوری و مطالعات شهر هوشمند سینمایی در شمال غرب کشور، با کمک مسئولین و فعالان این حوزه، با راه‌اندازی و توسعه "سینما تبریز" در مدت‌زمان 2 ماه از فاز نخست این پروژه توانسته است قدم‌های بزرگی در این راستا بردارد.

من در حال بررسی و تحقیق در خصوص نقاط قوت و نقاط ضعف پروژه سینمای هوشمند هستیم تا در جهت رفع آن برآییم. البته باید گفت پروژه‌های کلان و بزرگی همچون "سینما تیکت" نیز راه‌اندازی شده است اما هدف ما فعالیت در بخش خصوصی و حوزه‌های مشابه با کارایی متفاوت‌تر از "سینما تیکت" می‌باشد.

در بخش جدید اضافه‌شده، تمام سانس های سینماهای تبریز به‌صورت هوشمند بر اساس الگوریتم موجود داده‌ها را جمع آوری و در نهایت نرخ بلیت را تخمین می‌زند. اطلاعات فروش و نرخ بلیت ها به صورت پایه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای صنفی نمایش تعیین می شود.

فروش اینترنتی بلیت سینماها پروژه دوران کاردانی من در سال 1384 شمسی بوده و با توجه به اینکه هیچ حامی و نقدینگی نداشتم نتوانستم آن را پیاده کنم و امروزه تمرکز بر روی این‌چنین کارهایی برابر با تلف کردن وقت است. دنیای امروز ما به سمت حداکثر توان خود در استفاده از فضای سایبری می‌رود و هیچ کسب‌وکاری از آن مستثنا نیست.

در فاز دوم پروژه به کمک دوستان در "سینما تبریز" به‌اضافه کردن اطلاعات فیلم‌ها برای بهره‌گیری از Data mining و همچنین راه‌اندازی باشگاه بزرگ مشتریان (همشهریان تبریزی) خواهم کرد.

جهان دیجیتال را ذهن خلاق انسان شکل داده است و هدف آن بهبود کیفیت، سرعت و کاهش هزینه و تأثیر آن در نحوه زندگی انسان‌ها می‌باشد. نوآوری‌های بسیار زیادی می‌توان با تکیه‌بر تکنولوژی خلق کرد. اما من فکر نمی‌کنم فعالیت‌های من برای مدیران شهری و ... به دلیل زیرساخت‌ها و قابلیت‌ها تبدیل به فرصت بشود.

زیاد حاشیه رفتم، فقط می‌گویم در روزهای آتی می‌شود با یک کلیک یا یک تِپ از موقعیت فعلی (location) به کلوپ سینمایی دلخواه منتقل و از تماشای فیلم‌های هوشمند (برجسته کردن هماهنگی بین نور، تاریکی و صدا) لذت ببرید.

در آینده خبرهای بیشتر و بیشتر از من در این خصوص خواهید شنید. از شما دعوت می‌کنم تا از خدمات سینما تبریز به نشانی www.cinematabriz.ir بهره‌مند شوید.


لینک کوتاه :
http://rouzbeh-ecommerce.ir/fa/news/4

fa

راه اندازی وب سایت تجارت الکترونیک روزبه

بسیار خوشحالم که توانستم بعد از گذشت پانزده سال، اولین پایگاه رسمی و شخصی خود در اینترنت را با تفکر دانش‌محوری و مشتری مداری جهت ارائه راهکارهای کارساز و مؤثر به مشتریان و همشهریان خویش راه‌اندازی کنم.
سفارش
fa

محتوا ، پادشاه است !

همان‌طور که ایده بدون سرمایه هیچ ارزشی ندارد ، می‌توان گفت: تولید محتوا پادشاه است.
سفارش
fa

آخرین هشدار به کسب و کارهای سنتی !

امروزه درصد بالایی از مردم ترجیح می‌دهند فعالیت‌های تجاری خود اعم از خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات را با اینترنت انجام دهند. نتایج نشان می‌دهد کسب‌وکارهای سنتی با سرعت زیادی در حال سقوط است.
سفارش
fa

ایجاد بخش درج هوشمند نرخ بلیت سینماهای تبریز

بخش هوشمند درج تعرفه های بلیت سینماهای در حال اکران تبریز راه اندازی شد.
سفارش
fa

توسط یک حفره امنیتی واتس‌اپ هک شد

محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان به دلیل ضعف امنیتی مورد سوءاستفاده یک بدافزار اسرائیلی قرارگرفته است.
سفارش
fa

کسب و کارها با سرعت به سمت نابودی / انقلاب بزرگ مشاغل در 2040

به تازگی کسب و کارها از سنتی به مدرن در حال تغییر هستند اما آیا در آینده با نابودی کسب و کارها همچنان واحد دادوستد "پول" باقی خواهد ماند ؟
سفارش
fa

فعال شدن فید محصولات برای تمام مشتریان

از امروز برای تمام مشتریان خدمات تجارت الکترونیک روزبه ، فید محصولات به صورت خودکار فعال شد.
سفارش
fa

مدیر وب سایت و تولید محتوای شخصی چیست ؟

این حق شما نیست که برای آنلاین کردن کسب و کار خود هزینه ، زمان و دانش زیادی متحمل شوید.
سفارش

تصاویر برای این مطلب 0


فیلم های آپاراتی برای این مطلب 0